неділя, 14 червня 2015 р.

Попереджений - отже, озброєний!

АФЕРИСТИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ, АБО ЯК НЕ ПОТРАПИТИ ДО ПАСТКИ «КАРДЕРА»



Ви щось чули про кардінг, фішинг чи, приміром, скімінг? Напевно, що ні, особливо якщо ви — пересічний законослухняний громадянин. Утім, покопирсавшись у словниках, можна пересвідчитися, що ці терміни означають ні що інше, як види шахрайства. Точніше кажучи, доступ до реквізитів платіжних карток у незаконний спосіб.
 Звичайно, кожен знає, що пін-код треба зберігати в таємниці, номер ніколи і нікому не давати і не показувати. Однак, найчастіше шахраї не обмежуються просто крадіжкою кредиток. Наприклад, підглянути номер, який людина набирає на банкоматі, а потім відібрати кредитну картку і гроші – метод зовсім низькокваліфікованих шахраїв. У цій сфері існує велика кількість більш «гідних» афер. 
  Аферисти застосовують широкий набір прийомів, щоб обманювати як власників карток, так і компанії, що їх випускають. Звичайно, для захисту фінансових інтересів банки використовують всі доступні способи мінімізації втрат від шахрайства з пластиковими картками. Однак, як показує практика, близько 60% втрат від шахрайських дій відбувається раніше, ніж банк дізнається про втрату клієнтом картки.
      Нещодавно слухачі та читачі блогу Буського радіо повідомили, що у Надбужжі почастішали випадки телефонного шахрайства пов'язаного із кредитками, або зарплатними картками. Все виглядає так: якщо ви, для прикладу, подавали оголошення в інтернет про продаж певних речей, чи здійснювали покупку в інтернет-магазині, то до вас одразу ж телефонують та пропонують миттєво придбати цю річ, чи уточнити ціну. Також акцентують увагу на тому, що готові оплатити власним коштом доставку та інші можливі витрати, але наголошують, що розрахунок має бути по перерахунку на картку, і просять скинути смс-кою номер вашої картки. Коли ви надаєте ці данні, до вас телефонує інший зловмисник, який представляється працівником банку та повідомляє, що надійшла інформація про переказ певних коштів(і називає ту ж суму, про яку ви домовилися із "покупцем, або продавцем"). Цей ''липовий'' працівник банку наголошує, що для здійснення операції переказу потрібні додаткові данні, та всіляко квапить вас (телефонують переважно наприкінці робочого дня), аргументуючи поспіх завершенням робочого дня та неможливістю проведення даної оперції повторно згодом. У підсумку, більшість людей губиться(збіг ціни обох додзвонювачів, впевнений голос, чіткі відповіді, безкоштовні бонуси, поспіх) та повідомляють конфіденційну інформацію (доречі, необов'язково це може бути пін-код, інколи достатньо прізвища, імені, або чотирьох останніх цифр вашої картки). Як результат, шахраї знімають усі кошти з вашої картки і ви залишаєтеся ні з чим!
  Будьте пильними!  Єдиний засіб боротьби із шахраями - ваша пильність.
 Шахраї не дрімають! 

1 коментар :