МАТЕМАТИКА ПОЕТИЧНОЇ ДУШІ

Нові шляхи до Шевченка

Напередодні
вшанування 200-річчя Т.Г.Шевченка у 9-му класі Буській гімназії ім. Є.
Петрушевича при ЛНУ ім. І.Франка було проведено інтегрований урок (математика +
українська література) з використанням ІКТ на тему: «Тарас Григорович Шевченко
та його творчість на уроках математики», на якому учні узагальнювали та
систематизували знання з математичного моделювання, розв’язували прикладні задачі, використовуючи
змістово-цифровий матеріал з життя та творчості Великого Кобзаря. Підготували
урок учителі Березовська О.М. (математика), Фурко Л. Я. (українська література)
та Рапава Н.Г. (інформатика).
Незвичне
та несподіване, здавалося, поєднання виявилося дуже ефективним, до того ж
неабияк актуальним.

Учні в
ході математично-лінгвістичної гри та розв’язування математичних задач повторювали вивчене про
Шевченка на уроках української літератури. Цифри поєднувалися з натхненним
словом Шевченка і про Шевченка.
Ідея уроку, за словами вчителя математики Ольги
Михайлівни Березовської, виникла невипадково. Вона (математик) – дочка
вчительки україської мови та літератури, а тому спогади про дитинство – це
передусім спогади, пов’язані з образом Кобзаря: портрети на стіні,
Кобзар як настільна книга, поема «Слепая», яку знала напам’ять, і сучасні події, які наскрізь перегукуються
з думками Українського Пророка. До того
ж, цей рік оголошено роком Великого Кобзаря, і тому кожен із нас має долучитися
до вшанування Великого Українця хоча б невеликою власною лептою.


Немає коментарів :
Дописати коментар