вівторок, 16 вересня 2014 р.

           Стражденний міст, покалічені діти -

                       За кермом - оковита!

     Ця інформація, що набула неабиякого розголосу в районі,  уже звучала у нашому ефірі.

                            Головне:  усі діти живі!

Сьогодні - деталі.

      Минулої суботи о 19.15 вечора у центрі Буська сталася ДТП: синій "Гольф", переможно долаючи на форсажі перешкоди у вигляді бордюра перед мостом, а згодом і  відбійника на самому мості, наїхав на гурт дітей на тротуарі - дівчат- підлітків та 5-річного малюка. Одне дівча від удару опинилося в ріці.


       Очевидцями ДТП було багато людей. Одні стверджували, що водій підчас руху  говорив по мобільнику, інші - що був п'яним.
      Правдивість цього "діагнозу" підтвердили медики. Усе зафіксовано у протоколах міліції:
"Громадянин З., 1984 року народження, перебуваючи в стані алкогольного сп'яніння, керуючи автомобілем "Фольцваген-Гольф-3", рухаючись по вул. Львівській в напрямку центра, не впорався з керуванням. На мості через річку Полтва здійснив наїзд на пішоходів, які рухались тротуаром, заподіявши їм тілесних ушкоджень."

                                         Зупинила небезпечний транспорт огорожа.  

  .

     Внаслідок ДТП до Буської лікарні з різними тілесними ушкодженнями - забійними і рваними ранами, закритим переломом гомілки, доставлені четверо неповнолітніх жителів міста Буська - троє дівчат Валентина, Людмила, Тетяна  і малий хлопчик Максимко.

   Аварія внесена до Єдиного реєстру.  Ведеться досудове розслідування.


Natasha Perekrest прокоментувала посилання, яке Ви поширили.

Natasha пише:

 - І я так кажу- стражденний міст. Скільки ж аварій на ньому було! І , повірте, буде.Недавно із сином їхали Золотим Ланом( це,як знаємо, у Красному), коло одного з будинків нарахували 3(!) лежачих поліцейських, хоча загалом їх там 7. Чому не поставлять бодай одного коло мосту, тим більше і пішохідний перехід поряд, і ринок, автобусна, де завжди великий пасажиропотік.


Коментарі з мережі Facebook:

Юлія Осоховська Діти живі і слава Богу,нехай одужують,головне, щоб тепер водій З не намагався уникнути відповідальності через хабарі, чи "добрих" родичів чи знайомих.
Вчора о 15:42 · Подобається · 2



Natasha Perekrest І я так кажу- стражденний міст. Скільки ж аварій на ньому було! І , повірте, буде.Недавно із сином їхали Золотим Ланом( це,як знаємо, у Красному), коло одного з будинків нарахували 3(!) лежачих поліцейських, хоча загалом їх там 7. Чому не поставлять бодай одного коло мосту, тим більше і пішохідний перехід поряд, і ринок, автобусна, де завжди великий пасажиропотік.
Вчора о 15:46 · Подобається · 4



Любов Ціхоцька Огороднік У Буську потрібні " лежачі поліцейські" обовязково, але насамперед потрібно ативізувати Буських даішників, які після революціі не беруть хабарів, але й не виконують і прямих обовязків....на вихідні я дітей звечора тримаю на подвірі , бо на дорогах " пяні летючі смертники" , а звернутись по допомогу чи зі скаргою нема куди ....
Вчора о 17:00 · Подобається · 2



Андрій Амброзій Так як люди в Буську переходять дороги, то спершу треба провести уроки для пішоходів.
Вчора о 17:27 · Подобається · 2



Світлана Коваль про пішоходів - погоджуюся, зауваження слушне, але далеко не в цій ситуації! щось останнім часом надто часто під колеса стали потрапляти пішоходи (не п'яні, і які йшли тротуаром, а не дорогу переходили!)
23 год · Подобається · 1



Андрій Амброзій Я про загальну ситуацію, а про цю все з фото зрозуміло...
23 год · Подобається



Світлана Коваль та і я про загальну... за останні півроку - аварії перважно з вини саме водіїв
23 год · Відредагований · Подобається



Андрій Амброзій Якби я їхав по правилах, але не зважав на безграмотних перехожих - то кожного тижня б когось розчавлював або ж приймав на капот - більшість людей ігнорують пішохідні переходи, або ж навіть на переходи вивалюються, не глянувши по сторонах.... І т.д.
23 год · Подобається · 1



Світлана Коваль не сперечаюся) пішоходи теж якби були грамотніші, то своє життя змогли б захистити.. біда якраз в тому, що з двох безграмотних на дорозі виграє переважно той, хто за кермом... безграмотний пішохід максимум помне машину водієві))
( я, до речі, тут якраз не від імені пішоходів виступаю:) )
23 год · Відредагований · Подобається



Андрій Амброзій якраз той хто за кермом програє - бо зазвичай якраз його і роблять винним.
23 год · Подобається



Світлана Коваль то не в нас)))) той, хто за кермом, одразу знаходить знайомих в потрібних органах ( а особливо той, хто їде нетверезим або хто купив права)... знаю лише один випадок, коли виправдали пішохода, зате три чи чотири - коли виправдали нетверезого водія((( ну або зам'яли справу((
23 год · Відредагований · Подобається · 1



Мар'яна Бігальська П'яний водій за кермом - це потенційний вбивця. Виправдань не може бути жодних. В Буську вже не вперше п'яні здійснюють наїзди на пішоходів. А скільки із них покарані? Відкупляться та й крапка. Правила дорожнього руху написані не для всіх, а тільки для тих хто не має права "оплатити" їх порушення.
23 год · Подобається · 1



Андрій Амброзій Бо не було показового жорсткого покарання за злочин .... Безкарність.
23 год · Подобається · 1



Мар'яна Бігальська Не треба само жорстокого. Вистачило б і згідно діючих законів.
23 год · Подобається



Світлана Коваль найгірше, що не було жодного покарання для тих, хто виправдав винного... Андрій добре написав - "жорсткого" - це суворого і правильного))) не жорстОкого)
23 год · Відредагований · Подобається



Андрій Амброзій Якраз хотів зауважити про лишнє "о"...
23 год · Подобається · 1

2 коментарі :

  1. Доречі можна в книгу рекрдів району вносити ті лежачі поліцейські...

    ВідповістиВидалити
  2. Юлія Осоховська Діти живі і слава Богу,нехай одужують,головне, щоб тепер водій З не намагався уникнути відповідальності через хабарі, чи "добрих" родичів чи знайомих.
    Вчора о 15:42 · Подобається · 2



    Natasha Perekrest І я так кажу- стражденний міст. Скільки ж аварій на ньому було! І , повірте, буде.Недавно із сином їхали Золотим Ланом( це,як знаємо, у Красному), коло одного з будинків нарахували 3(!) лежачих поліцейських, хоча загалом їх там 7. Чому не поставлять бодай одного коло мосту, тим більше і пішохідний перехід поряд, і ринок, автобусна, де завжди великий пасажиропотік.
    Вчора о 15:46 · Подобається · 4



    Любов Ціхоцька Огороднік У Буську потрібні " лежачі поліцейські" обовязково, але насамперед потрібно ативізувати Буських даішників, які після революціі не беруть хабарів, але й не виконують і прямих обовязків....на вихідні я дітей звечора тримаю на подвірі , бо на дорогах " пяні летючі смертники" , а звернутись по допомогу чи зі скаргою нема куди ....
    Вчора о 17:00 · Подобається · 2



    Андрій Амброзій Так як люди в Буську переходять дороги, то спершу треба провести уроки для пішоходів.
    Вчора о 17:27 · Подобається · 2



    Світлана Коваль про пішоходів - погоджуюся, зауваження слушне, але далеко не в цій ситуації! щось останнім часом надто часто під колеса стали потрапляти пішоходи (не п'яні, і які йшли тротуаром, а не дорогу переходили!)
    23 год · Подобається · 1



    Андрій Амброзій Я про загальну ситуацію, а про цю все з фото зрозуміло...
    23 год · Подобається



    Світлана Коваль та і я про загальну... за останні півроку - аварії перважно з вини саме водіїв
    23 год · Відредагований · Подобається



    Андрій Амброзій Якби я їхав по правилах, але не зважав на безграмотних перехожих - то кожного тижня б когось розчавлював або ж приймав на капот - більшість людей ігнорують пішохідні переходи, або ж навіть на переходи вивалюються, не глянувши по сторонах.... І т.д.
    23 год · Подобається · 1



    Світлана Коваль не сперечаюся) пішоходи теж якби були грамотніші, то своє життя змогли б захистити.. біда якраз в тому, що з двох безграмотних на дорозі виграє переважно той, хто за кермом... безграмотний пішохід максимум помне машину водієві))
    ( я, до речі, тут якраз не від імені пішоходів виступаю:) )
    23 год · Відредагований · Подобається



    Андрій Амброзій якраз той хто за кермом програє - бо зазвичай якраз його і роблять винним.
    23 год · Подобається



    Світлана Коваль то не в нас)))) той, хто за кермом, одразу знаходить знайомих в потрібних органах ( а особливо той, хто їде нетверезим або хто купив права)... знаю лише один випадок, коли виправдали пішохода, зате три чи чотири - коли виправдали нетверезого водія((( ну або зам'яли справу((
    23 год · Відредагований · Подобається · 1



    Мар'яна Бігальська П'яний водій за кермом - це потенційний вбивця. Виправдань не може бути жодних. В Буську вже не вперше п'яні здійснюють наїзди на пішоходів. А скільки із них покарані? Відкупляться та й крапка. Правила дорожнього руху написані не для всіх, а тільки для тих хто не має права "оплатити" їх порушення.
    23 год · Подобається · 1



    Андрій Амброзій Бо не було показового жорсткого покарання за злочин .... Безкарність.
    23 год · Подобається · 1



    Мар'яна Бігальська Не треба само жорстокого. Вистачило б і згідно діючих законів.
    23 год · Подобається



    Світлана Коваль найгірше, що не було жодного покарання для тих, хто виправдав винного... Андрій добре написав - "жорсткого" - це суворого і правильного))) не жорстОкого)
    23 год · Відредагований · Подобається



    Андрій Амброзій Якраз хотів зауважити про лишнє "о"...
    23 год · Подобається · 1

    ВідповістиВидалити